راهنمای خرید اسکیت

راهنمای خرید اسکیت

کفش اسکیت مانند هر نوع تجهیزات ورزشی دیگری در رنگ ها، مدل ها و طرح های متنوع از کمپانی های مختلف به بازار ارائه شده است. این تنوع برای افراد عادی که برای اولین بار می خواهند خرید کنند بیش از آن که سرگرم کننده باشد مطمئنا گیج کننده است. با استفاده از مشاوره خرید اسکیت در وب سایت آشا اسپرت این امر برای شما تسهیل می شود. زمانی که تصمیم به خرید اسکیت گرفتید، اولین نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که کدام اسکیت مناسب استایل شماست؟ در ادامه جهت پاسخ به این سوال و کمک به انتخاب درست اسکیت مناسب، راهنمای خرید اسکیت توسط متخصصین آشا اسپورت نوشته شده است. شما عزیزان در صورتی که پس از مطالعه این راهنما هنوز هم پاسخی برای سوالات خود نیافتید میتوانید از مشاوره آنلاین آشا اسپورت شبانه روزی استفاده کنید و از مشاوره متخصصین ما بهره مند شوید.

سایز پا

در این مرحله باید به این نکته توجه کنید که سایز پای اسکیت سوار ثابت شده است یا هنوز امکان رشد دارد. سایز پاهای کودکان همواره در حال رشد است و  خرید اسکیت بچه گانه چالش بزرگی برای خانواده ها محسوب می گردد در حالی که سایز پاهای بزرگسالان رشد خاصی ندارد و خرید اسکیت بزرگسالان از لحاظ سایزی چالش بزرگی محسوب نمی گردد. اگر سایز پا ثابت است می بایست اسکیت تک سایز و یا دو سایز که پا در آن احساس راحتی می کند را انتخاب کنید. اما اگر سایز پای اسکیت سوار امکان رشد دارد باید به دنبال خرید اسکیت متغیر ( اسکیتی که قابلیت تغییر سایز دارد) باشید که به تناسب افزایش سایز پای اسکیت سوار، حداقل تا دوسال امکان استفاده از کفش اسکیت وجود داشته باشد و موجب صرفه جویی در هزینه خانواده گردد.

سن

سن اسکیت سوار یکی از عوامل مهم در راهنمای خرید اسکیت است. اسکیت های متغیر (منظور اسکیت هایی است که قابلیت تغییر بین 3 الی 5 سایز را دارند) مناسب برای کودکان، نوجوانان است که سایز پای کوچکی دارند. با توجه به این که اسکیت های متغیر متناسب با آناتومی و وزن بدن کودکان و نوجوانان طراحی می شود، بزرگسالانی که سایز پای کوچکی دارند بهتر است از اسکیت سایز ثابت بزرگسالان استفاده کنند.

مهارت

توجه به این مسائل در هنگام خرید اسکیت ضروری است که می خواهید با اسکیت چه کاری انجام دهید؟ یا علاقه مند به کدام رشته هستید؟ اگر هنرجو به تازگی قصد آموزش اسکیت را دارد می بایست به سراغ اسکیت هایی برود که برای شروع ورزش اسکیت مناسب هستند. به عنوان مثال فردی که به تازگی قصد شروع ورزش اسکیت را دارد بهتر است اسکیت چهار چرخ تهیه کند. اگر فرد مهارت های پایه اسکیت را به صورت کامل آموزش دیده، دو راه پیش رو دارد که آیا می خواهد در یکی از رشته های تخصصی ورزش اسکیت فعالیت کند و یا فقط نیازمند اسکیتی هست که به صورت تفریحی در پیست های اسکیت، پارک ها یا حتی خیابان استفاده کند. اگر به صورت تفریحی علاقه به اسکیت کردن و فعالیت اسکیتی دارد بهتر است از کفش های سطح بالا فری راید استفاده کند. اسکیت های ساق دار بدنه هارد 3 چرخ و یا 4 چرخ برای اسکیت فری راید توصیه می شود. اما اگر می خواهید یکی از رشته های اسکیت را به صورت حرفه ای ادامه دهید و به عنوان ورزش اصلی خود و با هدف شرکت در مسابقات و قهرمانی انتخاب کنید لازم است که کفش اسکیت مخصوص آن رشته را با مشورت مربیان متخصص یا با مشاوره خرید اسکیت انتخاب کنید.

انتخاب رشته

به این موضوع توجه داشته باشید که هر رشته ورزش اسکیت، کفش مخصوص خود را دارد و اسکیت basic (همان اسکیت پایه است که با آن شروع به یادگیری اسکیت کرده اید) فقط برای فراگیری حرکات ابتدایی مورد استفاده قرار می گیرد و اسکیت سوار می بایست پس از انتخاب رشته با مشورت مربی متخصص یا تحقیق، اسکیت مخصوص آن رشته را تهیه کند.

لازم به ذکر است در سایت آشا اسپرت این قابلیت فراهم شده که از مشاوره آنلاین خرید اسکیت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!