تفاوت اسکیت دخترانه و پسرانه

تفاوت اسکیت دخترانه و اسکیت پسرانه؟

اسکیت های کودکان و یا اسکیت بچه گانه از لحاظ ظهاری و سبک طراحی و رنگ بندی به دو دسته اصلی اسکیت دخترانه و پسرانه تقسیم می شوند. اسکیت دخترانه یا اسکیت پسرانه ؟ سوال اینجاست آیا تفاوتی در کیفیت و ساختار این دو اسکیت وجود دارد یا فقط تفاوت در رنگ است؟ می‌توان این طور بیان کرد که در ساخت هر دو کفش اسکیت از کیفیت ساخت و قالب یکسان استفاده شده است و تنها رنگ آن ها متمایز کننده دخترانه و یا پسرانه بودن کفش اسکیت است. اسکیت هایی با رنگ های مانند صورتی، بنفش و … بیشتر به عنوان اسکیت دخترانه و اسکیت هایی با رنگ های مشکی، آبی، سبز و … بیشتر به عنوان اسکیت پسرانه شناخته شده اند. البته برخی از برندها در زمان معرفی مدل های اسکیت خود، دخترانه و پسرانه را در کنار اسم آن ها مشخص می کنند؛ برای مثال اسکیت رولربلید مدل Cube پسرانه و اسکیت رولربلید مدل Cube G دخترانه است. پس در نظر داشته باشید خرید اسکیت دخترانه و خرید اسکیت پسرانه تفاوتی ندارد و فقط بحث اصلی متفاوت بودن رنگ بندی محصولات است.

اسکیت دخترانه
اسکیت پسرانه

در بسیاری از مدل های اسکیت بزرگسالان نیز، اسکیت دخترانه و اسکیت پسرانه مشخص شده و قابل تشخیص اند و از اسم و رنگ آن ها، اسکیت دخترانه یا پسرانه بودن را می توان تشخیص داد؛ مثلا اسکیت رولربلید مدل TWISTER EDGE پسرانه و مدل TWISTER EDGE W اسکیت دخترانه است و تفاوتی که این دو مدل دارند در رنگ و سایز آن هاست؛ در این دو مدل نام برده شده اسکیت دخترانه تا سایز 42 تولید می شود اما اسکیت پسرانه تا سایز 47. اما از نظر کیفیت یکسان هستند و مواد به کار رفته در تولید همه آن ها یکی است. 

در نهایت شما در هنگام خرید اسکیت دخترانه و یا خرید اسکیت پسرانه باید به این نکته توجه کنید که کدام مدل کفش اسکیت مناسب شماست! اسکیت هارد یا اسکیت سافت؟ اسکیت تک سایز یا اسکیت متغیر؟ پس از این که پاسخ این دو سوال را دادید و توانستید انتخاب کنید؛ آن گاه باید با توجه به علاقه شخصی خود رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید و آن اسکیت را که با توجه به شرایط مطرح شده انتخاب کرده اید را تهیه کنید. بنابر این دخترانه یا پسرانه بودن کفش اسکیت پایه  فقط به رنگ آن بستگی دارد و هر دو از کیفیت ساخت یکسانی برخوردار هستند. به خاطر داشته باشید که در هنگام خرید کفش اسکیت ممکن است سوالات متنوعی برای شما ایجاد شود. برای رسیدن به پاسخ این سوالات، کافی است از مشاوره رایگان آشا اسپورت استفاده کنید که بتوانید تصمیم درستی با توجه به توانایی ها و علاقه مندی های خود و هم چنین آگاهی کامل از مدل های متنوع اسکیت بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!