تجهیزات ضروری اسکیت

تجهیزات ضروری اسکیت

تجهیزات مورد نیاز شروع ورزش اسکیت

افرادی که به ورزش اسکیت علاقه مند هستند و قصد شروع این ورزش را دارند بهتر است برای تهیه تجهیزات ضروری اسکیت این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنند چرا که به آنها کمک می کند که هنگام خرید تجهیزات همه چیز را به صورت کامل تهیه کنند و چیزی را فراموش نکنند. در ابتدا لیستی از وسایل مورد نیاز که برای شروع ورزش اسکیت، لازم است تهیه کنید را مشاهده می کنید:

• کفش اسکیت
• ست لوازم ایمنی
• کلاه ایمنی
• شلوارک ضربه گیر
• کیف اسکیت

در ادامه توضیحی کلی در مورد کاربرد و ضرورت استفاده هر یک از این تجهیزات بیان می شود:

کفش اسکیت

قبل از خرید اسکیت حتما از مشاوره تخصصی و رایگان سایت آشااسپورت استفاده کنید؛ چراکه متخصصان این سایت از مربیان با سابقه این رشته ورزشی هستند و می توانند شما را در انتخاب کفش اسکیت مناسب یاری کنند. در هنگام خرید کفش اسکیت برای شروع این ورزش لازم است بدانید که کفش اسکیت شما باید دارای ترمز باشد چراکه فرد در هنگام فراگیری آموزش های ابتدایی می بایست با ترمز پاشنه آشنا شود و نحوه ترمز گرفتن را بیاموزد. نکته قابل توجه این است که اسکیت های کودکان اکثرا دارای ترمز می باشند ولی شما به این موضوع دقت کنید که اگر کفش اسکیت دارای ترمز نباشد، باید آن را به صورت جداگانه تهیه و بر روی اسکیت خود، نصب کنید.

لوازم ایمنی

مهم ترین نکته برای افرادی که این رشته ورزشی را آغاز کرده اند، استفاده از لوازم ایمنی می باشد؛ چرا که حفظ سلامتی در اولویت می باشد. ست لوازم ایمنی اسکیت شامل مچ بند، آرنج بند، زانوبند می باشد. لازم است که لوازم ایمنی اسکیت، سایز مناسب داشته باشند و به شکل صحیح مورد استفاده گیرند. اسکیت کودکان اکثرا دارای لوازم ایمنی با سایز مناسب می باشند ولی شما به این نکته دقت داشته باشید که اگر پکیج کفش اسکیت دارای لوازم ایمنی نبود آن را به صورت جداگانه متناسب با سایز مورد استفاده خود، تهیه کنید و در هنگام اسکیت کردن حتما از آنها به شکل درست استفاده کنید. شما عزیزان همواره می توانید ست لوازم ایمنی اسکیت را از فروشگاه خریداری نمایید. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه خرید لوازم ایمنی مناسب دارید می توانید مقاله “انتخاب لوازم ایمنی مناسب” را در بخش مقالات سایت مطالع نمایید.

کلاه ایمنی

یکی دیگر از تجهیزات ضروری اسکیت کلاه ایمنی است. همان طور که در مطالب بالاتر بیان شد حفظ ایمنی یکی از مهم ترین نکات در ورزش اسکیت است، چرا که در هنگام از دست رفتن تعادل و برخورد با زمین، از آسیب به ناحیه سر جلوگیری می کند. نکته مهمی که در هنگام استفاده از کلاه ایمنی باید به آن توجه کرد، سایز مناسب کلاه ایمنی است و البته این که، به شکل صحیح بر روی سر قرار گیرد. البته کلاه ایمنی اسکیت بهتر است دارای رگلاژ باشد که به بهترین نحو در سر اسکیت سوار فیکس شود و لازم به ذکر است که اسکیت های کودکان اکثرا دارای کلاه ایمنی با سایز مناسب می باشند ولی شما به این موضوع دقت کنید که اگر پکیج کفش اسکیت دارای کلاه ایمنی نبود آن را به صورت جداگانه با سایز مناسب تهیه کنید و در هنگام اسکیت کردن حتما از آنها به شکل صحیح استفاده کنید. در حال حاضر چندین مدل کلاه ایمنی یا هلمت در فروشگاه موجود است که به راحتی می توانید به خرید آن ها بپردازید.

شلوارک ضربه گیر

در چند سال اخیر استفاده از شلوارک ضربه گیر اسکیت برای افراد مبتدی بیشتر شده است که این امر باعث کاهش آسیب در هنگام زمین خوردن اسکیت سوار می شود. پوشیدن شلوارک ضربه گیر اسکیت در کنار استفاده از دیگر لوازم ایمنی باعث می شود از ترس افراد برای شروع این ورزش کاسته شود و افراد علاقه مند در سنین مختلف شروع به فعالیت در این ورزش پر هیجان کنند. این محصول را باید به صورت جداگانه تهیه کرد و به سایز آن نیز، توجه اکید داشت.

کیف اسکیت

از این کیف عمدتا برای حمل راحت کفش اسکیت و تجهیزات مربوط به ورزش اسکیت، استفاده می شود و قیمت بالایی ندارد. این کیف ها نیز تهیه آن ها به صورت جداگانه است و اکثرا یک سایز بوده که به راحتی کفش اسکیت، لوازم و کلاه ایمنی را در خود جای می دهند.

جمع بندی

عمدتا اسکیت های کودکان به شکل پکیج عرضه می شوند و این پکیج شامل اسکیت متغیر ترمزدار، لوازم ایمنی و کلاه ایمنی می باشد و سایر تجهیزات مثل کیف اسکیت و شلوارک ضربه گیر می بایست به صورت جداگانه تهیه شوند. اما اگر اسکیت به شکل پکیج عرضه نمی شد آن گاه می بایست همه تجهیزات را جداگانه با توجه به سایز تهیه کرد.
اکثر لوازم ایمنی، شلوارک ضربه گیر و کیف اسکیت حاصل تولید ملی در داخل کشور می باشند. این لوازم جانبی، از کیفیت قابل قبولی برخوردارند و شما می توانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده نمایید. آشااسپورت مفتخر است که در طول سال های فعالیت خود تجهیزات با کیفیت و برند معتبر را برای ورزشکاران و مصرف کنندگان، عرضه کرده است. به یاد داشته باشید تجهیزات ضروری اسکیت مصرفی می باشند و پس از مدتی استفاده، لازم است آن ها را تعویض نمایید.

حرف آخر

بهتر است شما قبل از خرید اسکیت، از مشاوره رایگان آشااسپورت، استفاده کرده و در هنگام خرید، بخش توضیحات و مشخصات محصول را با دقت مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!