لوازم ایمنی اسکیت

انتخاب لوازم ایمنی مناسب

در تمام رشته های ورزشی الویت اول ایمنی ورزشکار می باشد. مصدومیت میتواند باعث شود ورزشکار قادر به ادامه رشته ورزشی مورد نظر خود نباشد و یا حتی ترس از مصدومیت دوباره عملکرد ورزشکار را تحت تاثیر قرار دهد. در ورزش اسکیت برای جلوگیری از مصدومیت و همچنین ایمنی اسکیت سوار لوازم ایمنی اسکیت تعبیه شده اند. در هنگام اسکیت کردن با هر سطح مهارت بهتر است از لوازم ایمنی استفاده کنید ولی سوال اینجاست که این لوازم باید چه ویژگی هایی داشته باشند و نحوه استفاده درست از آنها چگونه است؟

برای رسیدن به پاسخ این سوالات ابتدا لازم است کمی درباره ملزومات ایمنی صحبت کنیم؛ سپس نحوه  استفاده صحیح از آنها را توضیح می دهیم. ست لوازم ایمنی اسکیت از سه بخش مچ بند، آرنج بند و زانو بند تشکیل شده است که در قسمت های مچ، زانو و آرنج به دلیل امکان برخورد با زمین از پلاستیک فشرده استفاده شده و پشت آن لایه‌ای از فوم فشرده شده به کار رفته که میزان فشار وارده در اثر ضربه به بدن اسکیت سوار را کاهش می دهد. نکته مهم اینجاست که لوازم ایمنی باید متناسب با سایز بدن ورزشکار باشد، به طوری که برای اسکیت سوار در حین  اسکیت کردن، نشستن و یا برخواستن، مزاحمتی ایجاد نکند و اسکیت سوار در آن احساس راحتی کند. تقریبا تمامی اسکیت های بچه گانه در فروشگاه آشا اسپورت در بسته بندی خود دارای کلاه و لوازم ایمنی اورجینال می باشند و به جز یکی دو مدل مدل های دیگر را می توانید با اطمینان خاطر از وجود و کیفیت لوازم ایمنی سفارش دهید.

در ادامه بخوانید: در هنگام خرید کلاه ایمنی می بایست به چه نکاتی توجه کنید؟

بدون شک یکی از مهم ترین لوازم ایمنی اسکیت، کلاه ایمنی می باشد. هنگام خریدن این محصول حتما باید سایز مناسب را انتخاب کرد زیرا کلاه ایمنی بزرگتر از سر اسکیت سوار، ممکن است هنگام اسکیت کردن در سر بازی کند و یا در هنگام زمین خوردن اسکیت سوار، از سر او خارج شود و منجر به بروز حادثه برای اسکیت سوار شود. زمانی که کلاه ایمنی را به سر می گذارید، بعد از تنظیم رگلاژ به راحتی با تکان دادن سر خود می توانید متوجه شوید که برای سایز سر شما مناسب است به نحوی که در حین تکان دادن سر خود، کلاه نباید در سر شما لق بخورد و یا به راحتی از سر شما خارج شود. به یاد داشته باشید کلاهی که خریداری می کنید دارای رگلاژ پشت سر باشد که بتوانید آن را دقیقا مناسب اندازه (فیت) سر خود تنظیم نمایید. اسکیت سواران حرفه ای در رشته های مختلف نیز، می بایست از کلاه ایمنی استفاده کنند که بعد از اندازه گرفتن دور سر خود به بخش مشخصات محصول فروشگاه مراجعه و سایز مناسب سر خود را انتخاب می نمایند.

لازم به ذکر است که یک بعضی از اسکیت ها به همراه خود کلاه و ست لوازم ایمنی متناسب با سایز همان اسکیت را به همراه دارند و دیگر نیازی نیست شما در هنگام خرید نگران اندازه آنها باشید. اما عمدتا در بعضی از اسکیت های تک سایز شما باید کلاه و ست لوازم ایمنی را به صورت جداگانه و متناسب با سایز خود سفارش دهید.

کلاه و لوازم ایمنی که در فروشگاه آشا اسپورت عرضه می شود از استحکام و کیفیت بالا برخوردار بوده که شما در هنگام خرید، نگرانی از بابت کیفیت محصول نداشته باشید.

خرید لوازم ایمنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!